İrem Bayram Profile Banner

Head of Best Van 👩🏼‍✈️ & PhD Student👩🏼‍🎓

Istanbul
Joined June 2011
Don't wanna be here? Send us removal request.
Explore trending content on Musk Viewer
8 months
Tanıştırayım! “Best Van Değerli Taşlar” serimizin en yenisi; TURKUAZ🩵
601
4 years
2020 yılı için planladığımız 9 adet Mercedes-Benz Travego ve 1 adet Mercedes-Benz Tourismo yatırımımızı tamamladık. Yeni araçlarımız tüm yolcularımıza armağan olsun.
550
4 years
Bu ahlaksızlık bir an önce yargılanmalıdır!!! #BasakDemirtasSeninleyiz
465
2 years
İlk günkü heyecanla giyindim bayramlıklarımı 😊 Bizde bayram çalışmaktır, çalışmak da bayram 🍭 Yollarımız, yollarınız hep ama hepppp bayramlara çıksın♥️
438
4 years
Van TSO öncülüğünde, kahvaltısı ile ünlü memleketim Van’dan tüm dünyaya, #d ünyakahvaltıgünü nü armağan ediyoruz :) Haydi bize katılın. #rojata ştêyacîhane #theworldbreakfastday @vantsokurumsal
382
7 years
Prof. Dr. Hamdullah Şevli Hocamızı ziyaretimiz sırasında, hukuk dehası Prof. Dr. Hüseyin Hatemi Hocamız ile sohbet etme şansına sahip olduk.
129
3 years
Ankara’da TOBB’un organizasyonu “Şoförlük Mesleğinin Sorunları ve Mesleğe Özendirme” paneli için yola çıktık. Konuşmacı olacağım, son çalışmalarımı yapıyorum. Desteğinize, görememiş olduklarımı göstermenize ihtiyacım var. Uzun yol otobüs kaptanı olmaya nasıl özendirebiliriz? ♥️
350
2 years
#vang ölükirlenmesinmavikalsın #vang ölüiçinkadınlaröncülüğündeyürüyoruz @vangolakt
328
7 years
Rabbim 15 Temmuz Demokrasi Günümüzün, Ülkemize Hayırlar Getirmesini Nasip Eylesin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
110
2 years
8 Mayıs 2022 Saat 10:00’da Edremit Kent Meydanı’nda, Van Gölü Aktivistleri “Van Gölü İçin Kadınlar Öncülüğünde Yürüyoruz” etkinliğindeyiz. Bekliyoruz♥️ @vangolakt
305
8 months
Arka koltukta da sevdiklerime “Emniyet Kemeri” ile bağlanıyorum♥️
300
4 years
Sadece şehirlerarası otobüsle yolcu taşımacılığı için uygulanan sosyal mesafe kuralını nasıl yorumlamalıyız? Maalesef ki kaynak israfından başka bir şey değil. Sorumsuzca israf ettiğimiz bu kaynak hepimizin.Yükselen bilet fiyatları ile aile bütçelerini sarsıyoruz, peki ama neden?
273
7 years
Arka koltukta da emniyet kemerimi takıyorum. Hayata emniyet kemeri ile bağlanıyorum. #emniyetkemerihayatkurtar ır
108
1 year
Mercedes-Benz Türk iş birliği ile gerçekleştirdiğimiz “Best Van - Pembe Otobüs” proje lansmanı konuşmamı eklemiş olduğum linkten izleyebilirsiniz #MemeKanseriyleM ücadeledeYolumuzBir
273
4 years
Türkiye’nin her tarafından göndereceğiniz yardımları ücretsiz olarak ulaştırmaya gönüllüyüz. İletişim: +90 530 400 01 56
265
4 years
Dünya kahvaltı gününde, K24 aracılığı ile yöresel kahvaltımızı tanıttım. #dunyakahvalt ıgunu #rojata ştêyacîhane #theworldbreakfastday @vantsokurumsal #vankahvalt ısı
253
5 years
Corona virüsüne karşı aldığımız önlemlerle CNN’deyiz.
260
4 years
Çok keyifli bir yayındı. Van için çok kıymetlisiniz, her zaman var olun 🙏🏻
@vanlinihathoca
Vanlı Nihat Hoca
4 years
Bugünkü canlı yayın konuğumuz Best Van Turizm CEO'su İrem Bayram ile 'Patron Kızlığından İşinin Patronluğuna Terfi' edişini konuştuk..
142
250
#d ünyakahvaltıgünü #vankahvalt ısı 😋♥️ @vantsokurumsal @kahvaltigunu
242
♥️🖤
242
7 years
Van Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreterimiz Sn. Mustafa Yalçın'ın katılımları ile TEGV'da çocuklarla buluştuk. @vanbuyuksehirbb @he_celik
3 years
Hakkari’yi aktarmalı ulaşımdan kurtarmaya geliyoruz 🎉🎊♥️
3 years
2021 model 2+1 otobüslerimizle her gün Hakkari-Çukurca-Şemdinli-Yüksekova-Gürpınar’dan, Diyarbakır-Şanlıurfa-Gaziantep-Adana-Mersin’e gidiyoruz.
231
5 years
Seferlerimiz kar amacı gütmeksizin, Van’da faaliyet gösteren diğer otobüs firmaları ile dönüşümlü olarak devam etmektedir.
215
7 years
15 Temmuz Şehitlerimiz Anısına Saygılarımızla...
7 years
"Karayolu Toplu Ulaşım Yasa Tasarısı" oluşturmak üzere bir araya geldik. @Kemalhoca
😊🙏🏻
@Selamidurna
Selami Durna
1 year
BEST VAN Yüksekova Hakkari Şırnak Kızıltepe Gaziantep Mersin Antalya,Hergün Aktarmasız Seferlerini başlatan Best Van Tur CEO'su Sn. irem Bayram' a bu Güzel hizmetlerinden dolayı kendisine teşekkür ederiz. Halkımıza hayırlı olsun @irem_bayram @BestVanTurizm
191
7 years
Van Yüzüncü Yıl Üniversitemiz öğrencilerine, destek vermek bir mesaj kadar yakın. BURS yazıp, 1465'e gönderiyoruz.
Geçmiş Olsun Türkiye😞
2 years
Geçmiş olsun Kahramanmaraş & Gaziantep ve etkilenen çevre iller. Türkiye’nin her tarafından göndermek istediğiniz yardımları ücretsiz olarak ulaştırmaya gönüllüyüz.
226
193
5 years
Son günlerde yaşanan otobüs yangınlarının sebeplerini ve güvenlik önlemlerini @cnnturk için değerlendirdim.
177
7 months
Happy Newrouz♥️
184
4 years
Tüm emekçilerin bayramı kutlu olsun.
169
3 years
Mercedes Benz Türkiye Otobüs Satış ve Pazarlama Direktörlüğü tarafından “Yolların Gerçek Kahramanlarına Saygıyla” mottosu ile otobüs kaptanlarımız için İstanbul’da düzenlenen etkinlik tek kelimeyle harikaydı ♥️ Teşekkürler @MercedesBenzTur ailesi 😊🙏🏻
172
Başkale’mize geçmiş olsun. Başımız sağolsun 😞
173
3 years
Türkiye’nin tek bir kilometresini Best Van’sız bırakmayacağımıza söz verdik :) Durmak yok yola devam♥️
3 years
2021 model otobüslerimizle her gün direkt Adilcevaz-Ahlat’tan, Ankara-İstanbul’a tarifeli seferlerimiz başladı.
170
6 years
Bu kemeri ben kendime çok yakıştırıyorum. Yolculuğumun, kaptan koltuğunda ya da yolcu koltuğunda gerçekleştiğini önemsemeksizin, emniyet kemerimi takıyorum. #bukemersana çokyakışır @TrafikEgm
159
Dualarımız Van-Bahçesaray’da, çığ altında kalan minibüsteki yolcularla 😔🙏🏻
156
🖤
Kalbimiz de, dualarımız da sizinle BAŞKALE ♥️😞
152
163
4 years
Best Van Tur geleneksel Bayram ziyaretlerimizin ilk gününde Sultanbeyli, Gebze, Yalova ve Bursa’daydık.
157
4 years
Şanlıurfa acentemiz ve Mirkelam tesisimiz ile 10. günümüzü tamamladık.
155
2 years
"Van Gölü Havzası Koruma Eylem Planı ve Uygulama Programı" kapsamında, Van Gölü farkındalığını arttırmak için eğitim programlarımızda 36. 37. 38 ve 39. sunumlarımızı gerçekleştirdik. ✅Tatvan Adem (İki oturum) ✅Van Teknokent Koleji ✅Van Fen Teknoloji Koleji Van İl MEM,
149
4 years
Sektörümüzün duayenlerinden Kahramanmaraş acente sahibimiz Erdoğan Ören’in çok kıymetli tecrübelerinden yine faydalandım. Türkiye’de karayolu yolcu taşımacılığı üzerine yazacağım kitabımda geniş yere sahip olacak.
148
3 years
Maskelerimizin arkasından bile hissedilebilen bu gülümseme, pandeminin sonuna geldiğimize olan inancın gülümsemesi 😁 Sektörümüz için geciken bir aşı önceliği olduğuna inanmakla beraber hızlanan aşılama oldukça umut verici 👏🏻 Bilim yaşatır♥️ #biontechpfizer #ɪᴍᴠᴀᴄᴄɪɴᴀᴛᴇᴅ
149
7 years
Haliç Üniversitesi Gönüllülük Kulübü’nün düzenlemiş olduğu ödül töreninde, “Yılın En Başarılı İş Kadını” ödülünü almış olmanın gururunu yaşadım.
141
4 years
Vangölü Aktivistleri yine harika bir farkındalık etkinliği yapıyor. Çorbada bizim de tuzumuz varsa ne mutlu bize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
4 years
"Van Gölü için Pedallıyoruz" Tanıtım ve farkındalık etkinliğimizin başlamasına saatler kaldı. Er-Va Yapı, Bestvan Tur ve Van Genç Girişimciler Kurulu desteğiyle... @YkselKartal10 @irem_bayram @mseyhandemir #VanG ölüKirlenmesin #VanG ölüİçinPedallıyoruz
144
7 years
@KenanSYuce88 @_cevdetyilmaz @ahmethakanvergi @medeniyoldas @burakfakiogluu @yunusfirataydin @yusufbayantemur @YakupSungu12 Yolculuğunuzun iyi geçmiş olduğunu umuyorum :) Bir aksilik olmazsa "Bingöl Tanıtım Günleri" etkinliğini ziyaret edeceğiz.
4 years
Kovancılar, Elazığ, Malatya Acentelerimiz ve Gürün Aktaş Tesisimizi ziyaret ettik.
140
6 years
Harward Üniversitesin’de “Amerika’nın İç Gündeminin, Dünyaya ve Türkiye’ye Yansımaları” üzerine konuşuyoruz.
133
138
4 years
Siverek, Diyarbakır, Batman, Baykan, Bitlis ve Tatvan acentelerimiz ve Buzlupınar tesisimiz ile geleneksel bayram ziyaretlerimizin 11. gününü tamamladık.
134
4 years
Ankara acentemizi ziyaret ettik.
Geçmiş olsun Van 😔 #deprem
131
4 years
Van Gölü’nü çevreleyen tüm iller adına biz size teşekkür ederiz.
4 years
"Van Gölü Kirlenmesin Mavi Kalsın" Pazar günü Tatvan sahilde yapacağımız etkinliğe katılım sağlayan iki kişiye gidiş dönüş dilediği yöne bilet hediye edilecektir. Bu güzel hediye ile destek sunan Bestvan Turizm CEO'su sayın @irem_bayram 'a teşekkür ederiz. #VanG ölüKirlenmesin
131
4 years
Emeklerinize sağlık, her zaman sizinleyiz. Heyecanlıyız, Ankara’dan güzel haberlerinizi bekliyoruz.
4 years
DESTEĞİNİZLE BAŞARACAĞIZ! "Van Gölü için Türkiye'yi Pedallıyoruz" etkinliğimize destekler gelmeye devam ediyor. Bölgemizin turizm sektöründe önemli çalışmalar yapan BestVanTur CEO'su @irem_bayram hanımefendi #VanG ölüKorumaKanunu talebimize destek sundu. Çok teşekkür ederiz.
5 years
Oyku Iyigun’ün konuğu olarak katıldığım Van YYÜ Girişimcilik dersi öğrencileri ile girişimciliği ve liderliği konuştuk. Çok kıymetli rektör hocam Hamdullah Şevli başta olmak üzere, iktisadi ve idari bilimler fakültesine nazik ev sahiplikleri için teşekkür ederim. Onur duydum.
128
1 year
"Van Gölü Havzası Koruma Eylem Planı ve Uygulama Programı" kapsamında, Van Gölü farkındalığını arttırmak için lise düzeyinde eğitim programlarımızda 41. okulumuz “Van Doğa Koleji”nde hazırlıklarımız tamamlandı. Gençleri bekliyoruz. Van İl MEM işbirliği ve BESTVAN desteğiyle…
133
6 years
Özalp - Saray Derneği’mizin her yıl düzenlediği, geleneksel iftar yemeğine katıldık. Ellerinize, emeklerinize sağlık.
5 years
Kadınlar günümüz kutlu olsun.
4 years
Van Gölü’nü çevreleyen iller olarak emeklerinizi unutmayacağız. Emeklerinize sağlık. #vang ölükorumakanunu
4 years
VAN GÖLÜ İÇİN BAŞARACAĞIZ- BİRLİKTELİĞİ BAŞARDIK! 👉1200 km'lik Van-Ankara bisiklet Etkinliğimize kıymetli destekleriyle katkı sunan Bestvan Tur CEO'su sayın @irem_bayram hanımefendiye teşekkür ederiz. #VanG ölüKorumaKanunu #VanG ölüKirlenmesin
123
4 years
Ziyaretlerimizin 5. gününde Aydın, Nazilli, Denizli acentelerimiz, Ender ve Özkan tesisleri vardı.
4 years
Türkiye’nin en etkili 10 sosyal sorumluluk projesinden biri olarak görüyorum. Van Gölü’nün paydaşları olarak size minnettarız. Emeklerinize sağlık.
4 years
#VanG ölüİçinPedallıyoruz Van Gölü'nü, bölgemizi,anlatma, tanıtma ve farkındalık oluşturmak için Türkiye'yi parkurlar halinde bisikletle pedalladığımız etkinliğimize desteklerini esirgemeyen Bestvan Tur Seyahat CEO'SU sayın @irem_bayram hanımefendiye teşekkür belgesi takdim ettik.
119
6 years
İlimiz ve ülkemiz ekonomisine olan destekleri taktire şayan olan, Ranss Marketler Zinciri’nin bu gün üç yeni şubesinin açılışına katıldık. Gurur duyduk, emeklerinize sağlık. @AdnanBayramAB #RANSS
4 years
Ziyaretlerimizin ikinci gününde Eskişehir, Afyon ve Nasrettin Hoca Tesisleri’ndeydik.
120
4 years
Kayseri, Kırşehir Acentelerimiz ve Yücesan Tesisimizi ziyaret ettik.
Harika olurdu 👏🏻👏🏻👏🏻
@pbattal
Peyami BATTAL
4 years
Degerli dostlar, istermiyiz Masterchef bir programını da Van’da yapsın ve Van mutfagının guzel yemeklerini tanıtsın. @TvMasterchef
425
119
7 years
Van Gençlik Derneği’nin harika organizasyonu ile bir araya geldik. Ellerine, emeklerine sağlık. #vangenclikdernegi @ayetullahustun @M_S_SAY
7 years
Van’ın marka şehir olması yolunda, çok büyük katkısı olduğuna inandığım, “Van Kedisi Güzellik Yarışmasına” katıldık. #vankedisi #van
7 years
Burak Küntay Hocam rehberliğinde Birleşmiş Milletler, New York’tayız. @burakkuntay
118
7 years
Van'ı ziyaretlerinizde, medar-ı iftarımız Yusuf Konak'ı mutlaka görmeli, "Bak Hele Bak Yusuf Konak"da Van Kahvaltımızı tatmalısınız.
4 years
Geleneksel bayram ziyaretlerimizin 15. gününde Özalp, Muradiye, Gevaş ve Van Tekel acentelerimizi ziyaret ettik.
117
4 years
Duhok, Zakho, Silopi acentelerimiz ve Nerdiş tesisimizi ziyaret ettik.
118
7 years
Rabbim beterinden korusun. Dualarımız sizinle🙏🏻🙏🏻🙏🏻 #S üleymaniye #Erbil #Kerk ük #7 ,3 #Deprem
3 years
Bizim için bayram demek yolcularımızın gülümsemesi demek 😊♥️
117
4 years
Çok kıymetli dostumuzu, iş ortağımızı ve hepsinden öte çok güzel bir insanı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyorum. Başımız sağolsun, mekanı cennet olsun😔 #öztürkuğiş @OzturkUgis
112
4 years
Geleneksel bayram ziyaretlerimizin 17. gününde Cizre’deydik.
112
4 years
Geleneksel bayram ziyaretlerimizin 4. gününde Söke, Milas ve Bodrum acentelerimizi ziyaret ettik.
111
Emeklerinize sağlık 👏🏻👏🏻👏🏻
4 years
Van otogarından ANTALYA MARATONU (RUNANOTOLİA) için yola çıkıyoruz. Destekleri için Bestvan Turizm CEO'SU @irem_bayram ve Van Arell Alüminyum Yönetim Kurulu Başkanı @NecdetALICI teşekkür ederiz. #VanG ölüKirlenmesin
113
5 years
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Rektörlüğü’ne atanan çok kıymetli Prof. Dr. Hamdullah Şevli Hocamıza hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Rektörlüğü’nün ilimiz için çok büyük bir şans olduğunu düşünüyorum. @hsevli
109
7 years
Van Yemekleri’ni tanıtmak üzere yola çıkan, birbirinden becerikli “Mavi Fularlı” kadınların düzenlemiş olduğu, 2 Nisan Dünya Vanlılar Günü etkinliğine katıldık. Ellerinize, emeklerinize sağlık. @Mavif10
Manavgat 😞🖤
106
6 years
Tüm emekçilerin bayramlarını kutlarım.
106
7 years
Van Gölü’müze, ilimize ve bölgemize yaptıkları katkılarla bir otorite haline gelen, Van Gölü Aktivistleri’nden aldığım plaket ile gururlandım. @vangolakt @ErdognOzel
#vang ölükorumakanunu @vangolakt
4 years
12. günümüzü Van Merkez Beşyol, Hakkari Yolu ve Ordu Caddesi acentelerimizi ziyaret ile tamamladık.
6 years
Geleneksel hale getirdiğimiz Bayram ziyaretlerimize Mersin Acentemiz ile başladık. Bayram boyunca yolcularımız, kaptanlarımız, hostlarımız ile beraber yollardayız.
4 years
Sağlık bilim kurulu tarafından onaylanan ve otobüsle seyahat eden aile bireylerinin yanyana oturabilmesinin önünü açacak düzenlemeyi @cnnturk aracılığı ile değerlendirdim.
102
Geçmiş olsun #Hizan 😔
104
4 years
Kadın işi, erkek işi gibi tanımlamaların ortadan kalktığı, “Bu sektörde kadın olmak, şu sektörde kadın olmak” gibi iyi niyetli ama kadın erkek eşitliğini benimsemeyen söylemlerden uzak, cinsiyetin değil liyakatin öne geçtiği nice 8 Mart’lar kutlamak dileğiyle.
4 years
Dünyanın yükünü omuzlarında taşıyan kadınlarımızın, kadınlar gününü kutlarız ♥️
4 years
Hakkari ve Yüksekova acentelerimiz ile bayram ziyaretlerimizin 13. gününü tamamladık.
102
5 years
Edremit Belediye Başkanımız Av. İsmail Say’a hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Başkanımız bizi, Van Seyir Tepesi’nde nazik misafir perverliği ile ağarladı. @ismailssay
100
1 year
5. Van Denizi Bisiklet Festivali’ne katılmak üzere, ülkemizin her tarafından sporcular Van’a doğru yola çıktı. 4-11 Ağustos 2023 tarihleri arasında Van Gölü çevresinde, eşsiz Van Gölü mavisi eşliğinde Van Gölü Havzası’nın güzelliklerine şahitlik edeceğiz.
5 months
@tcvanvaliligi
T.C. Van Valiliği 🇹🇷
5 months
Valimiz Sn. Ozan Balcı, İŞGEM yerleşkesinde Van’ın meşhur otlu peynirinin üretiminin yapıldığı tesisi ziyaret ederek incelemelerde bulundu. @valiozanbalci75
100
6 years
Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlar, sağlık ve mutluluklar dileriz.
4 years
Ceyhan, Osmaniye, Dörtyol, Payas, İskenderun ve Hatay acentelerimiz ile 8. günümüzü tamamladık.
6 years
Irak Kürt Bölgesi’nden ülkemizi ve ilimizi ziyaret eden turistleri, K24 aracılığı ile değerlendirdik. @K24Turkce @k24_Kurmanci