We kunnen evidence based medicine beter hernoemen naar profit based medicine. Als je je hebt laten prikken voor een QR code ben je gechanteerd door de overheid.
Het CBS heeft een ongelooflijk prutsrapport afgeleverd.
Overleed je na de eerste prik?
Dan tel je als ongevaccineerd.
Overleed je binnen twee weken na de tweede prik?
Dan tel je als ongevaccineerd.
Overleed je binnen vier weken na Janssen?
Dan tel je als ongevaccineerd.
Het
@Dr_Bry_So_Fly
There are not many medications that actually cure disease. Yet I've seen a lot of people cure themselve from chronic and mysterious disease with diet and supplements and could stop their medications entirely.
Denk je dat we nog in een rechtsstaat leven? Kijk wat er met Gideon van Meijeren gebeurt – vervolgd voor wat hij NIET zei!
#Rechtsstaat
#VrijheidVanMeningsuiting
Deze video 👇 onthult hoe het OM de feiten verdraait. Zijn ze dom, of erger, gemanipuleerd? Deel je gedachten!
Het
Wauw.
'IFR' corona (percentage dat besmet raakt en overlijdt) was in Nederland in eerste coronajaren.. 1,2%. 😳
Dat is dus ca 12x (!) zo dodelijk als griep...
Aha, Marion leest haar "wetenschappelijke literatuur" gewoon in de Volkskrant.
Leest een stuk makkelijker weg natuurlijk dan die taaie, saaie Engelstalige artikelen. Snap het wel hoor!
Je kan er toch op vertrouwen dat cultureel antroposofen die een prijs hebben gewonnen,
💡CBS: (over)sterfte, doodsoorzaken (2020- 7/23)
▶️ Oversterfte en % C19 nam verder af
▶️ 90% van doodsoorzaak C19 ging vooraf door recente pos. testuitslag of ziekenhuisopname + hoofddiagnose C19
▶️ C19-vaccinatie💉: lagere kans op C19- èn non-C19-sterfte
Lang🧵
@statistiekcbs
Uit wob documenten blijkt dat 3G is ingezet om mensen onder druk te zetten om de prik te nemen!
Niet vanwege de verspreiding, dat was toen ook al bekend!
Chantage door de overheid!
Om een virus wat zich het beste laat classificeren als een zware griep. Moest kotsen
Dit is het einde van het CBS.
Het CBS onderzoek verder doorgezaagd door Maurice de Hond. Snap je wellicht ook waarom we hekel aan hem zouden moeten vinden.
Data-verzameling en data-analyses waren niet langer hulpmiddelen om goed beleid mee te maken/beleid goed mee te evalueren.
Dat weerhoudt Maarten er niet weervan om het als definitieve waarheid te verkondigen en mensen die een ander perspectief hebben belachelijk te maken.
Jammer. Ik verwacht dat een wetenschapsjournalist meer doet dan de conclusies van een artikel blind over te nemen.
8/8
@mkeulemans
Maarten, voor bescherming is dat begrijpelijk. Voor bijwerkingen, waarvan we weten dat die direct kunnen optreden, is het absurd. De aanname dat, omdat de bescherming een tijd op zich laat wachten, de bijwerkingen ook op zich laten wachten, is een foute.
Sportief trouwens dat je
@ebennett74
If you read the actual vaccine safety data it will shock most in how bad the research is scientifically. No real placebo's, very short follow up, no tests for efficacy, no solid adverse reaction monitoring etc etc.
Aha, Marion leest haar "wetenschappelijke literatuur" gewoon in de Volkskrant.
Leest een stuk makkelijker weg natuurlijk dan die taaie, saaie Engelstalige artikelen. Snap het wel hoor!
Je kan er toch op vertrouwen dat cultureel antroposofen die een prijs hebben gewonnen,
Marion Koopmans, publications: https://pure.eur.nl
@john_bumblebee
@gernijkamp
Het is trouwens wél eindeloos beweerd dat vaccinatie long covid zou voorkomen. Dat werd gebracht als een van de redenen waarom jonge mensen de prik zouden moeten nemen.
"Zes op de tien gevaccineerden (60 procent) zouden ook voorstander zijn van het zogeheten 2G-systeem. Daarin hebben mensen alleen recht op een coronapas als ze gevaccineerd of hersteld zijn van corona. Ongevaccineerden die geen corona hebben gehad, hebben daarmee geen toegang
@LonnekeEngel
@GideonvMeijeren
Lonneke, het is echt een probleem dat hij vervolgd wordt voor dingen die hij nooit heeft gezegd. Hij heeft het tegenovergestelde gezegd van wat het OM beweert. Video hieronder.
Denk je dat we nog in een rechtsstaat leven? Kijk wat er met Gideon van Meijeren gebeurt – vervolgd voor wat hij NIET zei!
#Rechtsstaat
#VrijheidVanMeningsuiting
Deze video 👇 onthult hoe het OM de feiten verdraait. Zijn ze dom, of erger, gemanipuleerd? Deel je gedachten!
Het
Als het vaccin geen effect zou hebben op de sterfte, moet er in deze grafiek van het Lareb een horizontale lijn zichtbaar zijn.
Horizontaal is hij duidelijk niet, en de sterfte is het hoogste in de 14 dagen na de prik. Precies de tijd die het CBS als ongevaccineerd ziet.
Van
@dimgrr
@ministerVWS
Hoe kan het functioneren van de staat in gevaar komen door epidemiologische data?
De enige manier waarop dat kan is dat de data zo ongunstig zijn, dat er massale volksopstand komt.
Verder werd deze data zonder problemen vrijgegeven toen de vaccineffectiviteit onderzocht werd.
@veen_els
@IGJnl
Bizar dat je onderzocht wordt vanwege klachten over je mening. Dat alleen al laat zien dat het fenomeen vrije meningsuiting zwaar onder druk staat.
Deze studie meette serum IgG antibodies. Echter nemen deze antilichamen al binnen enkele maanden na infectie af (3-6 mnd). De periodes waarin ze de overledenen telden waren 5, 8 en 4 maanden.
Dan meet je overlijdens dus over een langere periode dan dat je infecties meet. 2/8
Oftewel, dan krijg je een overschatting van de ifr.
Daarbij is het prima mogelijk dat milde infecties geen meetbare IgG respons opleveren (zeker als je een aantal weken / maanden later pas test) waardoor je een onderregistratie krijgt van het aantal infecties. 3/8
Ook dit leidt tot onderregistratie van het aantal infecties.
Deze studie heeft meerdere problemen welke allemaal tot gevolg hebben dat de IFR te hoog wordt ingeschat. 7/8
Ruben, niet enkel de tijdsperiodes zijn een probleem.
In het tekstje wat je quote nota bene, staat dat met één van de twee vaccinaties, je als ongevaccineerd wordt geteld.
Wat echt onzin is en de hele dataset vervuild.
Verder werden mensen met onbekende vaccinatiestatus
❗NB tav vaccinatiestatus ❗
Er is een extra analyse verricht waarbij in de definitie van vaccinatiestatus het criterium van twee of vier weken buiten beschouwing is gelaten.
1/3
Het afdwingen van deze injecties met een discriminerend 3g systeem is een van de grootste schandalen in onze geschiedenis.
Denk jij dat het terecht was? Dan ben je gebrainwashed door de media.
Daarbij telden de auteurs je als niet geïnfecteerd als je in een vorige ronde wel geïnfecteerd was:
"Seropositive individuals were classified as uninfected in the next round, unless reinfected"
Dat leidt tot een onderregistratie van het aantal infecties. Rare keuze. 4/8
Oooh, dus het voorstel om een virus in elkaar te knutselen wat als allemaal dezelfde eigenschappen heeft als het coronavirus wat rond ging, dat was dus geen gain of function onderzoek, maar dat was dus natuurlijk gewoon een vooruitziende blik dat de natuur dit virus binnenkort
Maar ze kozen ervoor om slechts 3 van deze testmomenten te gebruiken:
"We used the study rounds of June 2020, February 2021 and June 2021 to distinguish three epidemic periods (February 2020 – June 2020, July 2020 – February 2021, March 2021 – June 2021)". Waarom? 6/8
@NovNovum
@GVDBossche
Er is zoveel wetenschappelijk onderzoek dat met elke extra prik je immuunsysteem minder goed werkt op allerlei vlakken. Ik heb er wel verdriet om.
Daarbij hadden de onderzoekers testdata verzameld op 5 momenten:
"Sampling rounds used for the current study were conducted in April 2020 (2,637 samples), June 2020 (6,813 samples), September 2020 (6,093 samples), February 2021 (5,981 samples) and June 2021 (5,335 samples)" 5/8
@veen_els
@amnestynl
Amnesty is de hele coronaperiode muisstil geweest en heeft alle geloofwaardigheid als mensenrechtenbeschermer verloren. Wat overblijft lijkt op een handpop van de macht.
Het is nog erger: Maarten Keulemans léést onderzoek niet eens (!).
Het lijkt erop dat hij niet verder gelezen heeft dan de eerste alinea van de samenvatting van deze studie.
Wat heeft deze studie onderzocht? En klopt Maarten zijn conclusie? Een draadje 👇1/8
Coronasceptisch NL rilde van opwinding toen CDC onderzoek instelde naar mogelijk verband vaccin en beroertes. 😲👇
Het onderzoek is nu af. Geen verband te vinden.
Hoor je die lui dan weer wat minder over. 🙄
@Daaanvdb
@fmeeus1
@FMeeus
Wel gepensioneerd en dat betekent vaak dat ze dichter bij de waarheid zitten dan de profs die nog afhankelijk zijn van het instituut.
@greg_travis
The graphs show excess deaths are up in all age groups in 2021 compared to 2020.
So, more deaths in the "safe and effective vaccine" year than in the year of the "scary, novel and very deadly" virus.
How does this data proof it's not the vaccine?
All data points in the
@john_bumblebee
@hugodejonge
Ik heb bij het College voor de Rechten van de Mens een klacht ingediend ten tijde van het coronatoegangsbewijs.
De reactie: helaas kunnen we je niet helpen want discriminatie door een overheid valt niet onder ons mandaat (of doelstelling zoiets).
Heb de originele brief nog
Gideon krijgt mijn stem. Jammer dat zijn betoog in de kamer aan dovemansoren lijkt gericht.
Snappen ze het echt niet of willen ze het niet snappen?
Hugo is een inhoudsloze minister die gewoon netjes uitvoert wat het departement bedacht.
Omgekeerde wereld.
De baantjescarrousel draait weer op volle toeren. Uitgerekend Hugo de Jonge is nu hoofdverantwoordelijk voor het beschermen van onze grondrechten. Kartelpolitiek met mogelijk grote gevolgen.
@GideonvMeijeren
vreest het ergste en herinnert De Jonge aan zijn grondwettelijke
Foppsycholoog Roos Vonk valt volledig door de mand.
Psychologie gestudeerd, maar empathie is haar vreemd.
Twee kritische opmerkingen zijn voldoende voor een block van deze prof.
Dit soort profs zie je veel in de academische wereld, durf ze te bevragen en ze zijn persoonlijk
@rubenivangaalen
Ruben, niet enkel de tijdsperiodes zijn een probleem. In het tekstje wat je quote nota bene, staat dat met één van de twee vaccinaties, je als ongevaccineerd wordt geteld.
Wat echt onzin is en de hele dataset vervuild.
Verder werden mensen met onbekende vaccinatiestatus als
Gadverdamme Rutger, jij weet toch hoe ranzig en crimineel die farmaceutische industrie is, hoevaak zij door de rechter veroordeeld zijn en hoeveel grootschalige misstanden zijn geweest. Softenon, Vioxx.
En dan stel je voor om kwetsbare groepen te verleiden om voor 50€ hun
Bizar wat je zo, met de onthechte blik van achteraf, aan collaboratie voorbij ziet komen. Alsof het door 't volk gecompenseerde gebrek aan INFORMED CONSENT tijdens
#CORONA
👑 kon worden afgekocht met een rottige 50 Euro…
We zijn niet niet allemaal van de prostitutie,
@rcbregman
!
@veen_els
Apart dat jonge gezonde mensen opeens zo opvallend vaak aan een heftige streptokok a onderuit gaan. Voor die mensen zou het geen probleem moeten zijn. Je zou bijna denken dat hun immuunsysteem niet zo goed meer werkt.
@PeterHesse81200
Hey Peter, het betreft quotes uit een artikel uit 2021 en is een reminder hoe schofterig er werd geschreven over en omgegaan met ongevaccineerden.
@mkeulemans
Yep, maar er was naast de wachttijd, nog een probleem, namelijk dat je met 1 van de 2 prikken, ongeacht wanneer, ook als ongevaccineerd te boek ging.
Wat complete quatsch is.
CBS is mijn vertrouwen compleet kwijt. Maakt niet uit wat ze verder nog publiceren hierover. Dit
@MittemeijerOote
@john_bumblebee
@volkskrant
@mkeulemans
Zulke ernstige bijwerkingen, volledig afhankelijk van hulp, overduidelijk door het vaccin en daar 2,5 jaar je mond over houden én denken dat je de enige bent - het komt op mij niet heel geloofwaardig over.
Als je bestaat mevrouw Dix: verschrikkelijk wat je is overkomen, ik hoop
@dancalegria
Dit kan worden gezien als een tactiek van minimale erkenning. Hierbij geven ze toe dat er inderdaad iets is gebeurd, maar ze bagatelliseren het belang of de impact ervan.
Deze aanpak kan verschillende doelen dienen:
Beperking van de Schade: Door toe te geven dat er iets kleins
@ChrisTCJansen
Er is wat voor te zeggen om bij het meten van de bescherming wel deze tijdsperiode te nemen. Maar dat is ook discutabel. Iemand maar 2,5 maand gevaccineerd beschouwen is helemaal van de zotte.
Rechtsstaat? Welke rechtsstaat?
Gideon van Meijeren wordt vervolgd voor iets wat hij expliciet NIET gezegd heeft.
Het publiekelijk bewijs, laat het tegenovergestelde zien van wat het OM beweert.
Zijn ze echt zo dom? Zijn ze chanteerbaar? Of...?
Bewijs in de video hieronder👇
@CeesCees72
Sonja deed niet meer mee, geloofde niet wat er op tv werd gezegd, dacht dat de overheid niet functioneerde en was daar boos over.
Sonja is een wappie 😆
Farmaceuten in een overheidsdenktank over de gezondheidsgevolgen van klimaatverandering. Is dat een goed idee?
D66-minister Ernst Kuipers heeft het al geregeld, zonder debat in de Tweede Kamer.
#klimaatlockdowns
in 3, 2, 1......
Jaja, hier is hij nog een keer, anno 2024: dat je niet een restaurant in mocht, was je eigen keuze!
Als een overvaller je laat kiezen tussen in elkaar geslagen worden of je portomonee inleveren heb je ook een keuze, maar dat zegt NIETS over de rechtsvaardigheid!
Massachantage
@Harriet_nl
Het betreft geen vlees, maar het zijn "vleesvervangers".
Allemaal soya gebaseerd. "Vleesvervangers" nooit eten, sowieso nooit doen. Is soya gebaseerde rommel met alle problemen van soya.
"Vleesvervangers" want echte vervangers van vlees bestaan niet.
@john_bumblebee
Brood met jam is suiker op suiker. Suiker is het enige voedingsmiddel waarvan vastgesteld is dat het schadelijk voor je is, in tegenstelling tot verzadigd vet, rood vlees, cholesterol en zelfs zout.
Maar of een overheid zich er mee moet gaan bemoeien?
@alexisderoode
Het is geen nieuws idd, wel vind ik het schokkend dat de overheid iets anders communiceert (3g is om verspreiding in te dammen) dan wat er achter de schermen gebeurd (vaccinatiegraad omhoog brengen met chantage). Dat is manipulatie, zeker omdat toen al bekend was dat het voor
@mkeulemans
@dimgrr
Hé Maarten, nog steeds de lab-leak hypothese belachelijk aan het maken?
Deze e-mail kreeg Fauci in maart 2020.
Met als onderwerp:
"Coronavirus bioweapon production method"
Wist je niet of wel?
Wat oh wat zou dat toch betekenen!? Gaat over knuffelwasberen, chocoladetoetjes
5/ Enige probleem... Dat is TOTAAL NIET WAT ER IN HET RIVM-MAILTJE STAAT 🙊
Hier is-ie 👇.
Gevonden op pag. 2041 (geen grap) van deel 1 van dit wob-document...
@dimgrr
Het gemak waarmee er plots een meerderheid was doet mij ook vermoeden dat er achter de schermen al een gewenste uitkomst is afgesproken die niet meer bedreigend is. Ben bang dat je gelijk hebt.
@Coen_2018
@KroNcrv
Ik heb ze niet gezien. Wel deze compilatie. Niet dat dat racisme rechtpraat, maar ik snap dat er mensen zijn die hem niet moeten om het voorzichtig te zeggen.
@mkeulemans
@AureliusMrcs
Maarten, het is te vergelijken met een onderzoek of je van Marlboro of van Lucky Strike sigaretten vaker longkanker krijgt.
Als er geen verschil is, dan kan je niet zeggen dat je van roken geen longkanker krijgt.
@vanranstmarc
Ik heb mij afgelopen jaren anders behoorlijk bedreigd gevoeld door politici en types zoals u. Dat vond ik ook niet oké. Wat je zaait kan je oogsten.
Ruben, niet enkel de tijdsperiodes zijn een probleem.
In het tekstje wat je quote nota bene, staat dat met één van de twee vaccinaties, je als ongevaccineerd wordt geteld.
Wat echt onzin is en de hele dataset vervuild.
Verder werden mensen met onbekende vaccinatiestatus
Het is echt heel apart dat de pro-vaccinators blijven volhouden dat het vaccin veilig en effectief is, terwijl het door 80%+ van de hele populatie en 95%+ van de kwetsbaren is genomen, maar dat 2021 en 2022 een hogere sterfte lieten zien dan 2020. De sterfte had naar 2019 niveau
Je hebt me schaakmat gezet, hoor
@mkeulemans
. Helemaal schaakmat. Klemvast. Ik klop af.
Ik weet het niet meer. Ik weet het echt niet meer. Kun je me asjeblieft helpen? Ik snap er niets van.
'Voor elke golf een nieuw virus...' (linker figuur).
Maar... Maar...
Wat zeggen je
Dit krijg je als je experimentele nieuwe techniek injecteert zonder het eerst langdurig, grondig en onafhankelijk te testen.
Het is schandalig dat dit opgedrongen is op straffe van uitsluiting. Het laat in het beste geval complete incompetentie van ons bestuur zien.
"This paper from Connecticut. Two boys take Pfizer shot 2, days three and four they die in their sleep. The parents are horrified. Their teenagers are dead after the shot. They demand autopsies. The Connecticut coroner says I've never seen this before. He calls in University of
@ministerVWS
Zo gek, ik dacht dat 2, en toen 3 vaccinaties echt zouden helpen? Wat is er veranderd dat we nu 4 en 5 moeten geven? Vaccineren is het enige wat echt werkt?
@gernijkamp
@john_bumblebee
Wat een kansloze poging om je denigrerende opmerking recht te praten.
Het gaat over dat jij claimed dat er nooit gezegd zou zijn dat vaccinatie beschermd tegen long covid.
Dat klopt niet, dat is wel degelijk gebeurd.
Jouw mening over het vaccin kan me echt niet minder
@SaschaJanssen
@VVD
@BoerBurgerB
Onversneden haat en fascisme? Hoe ben jij advocaat geworden? Logisch nadenken kan je niet. Natuurlijk hebben asielzoekers hier geen schuld van, bedoelt Agema ook niet, dit is kritiek op het beleid.
@MittemeijerOote
Sta wel in een klap op de "overheidsvertrouwen ondermijnende" watchlist van het NCTV denk ik.
Alsof ik dat vertrouwen ondermijn en niet het CBS zelf dat doet.
@NCTV_NL
ik heb geen geweld of opruiende intenties, je mag mij bellen 😄
@john_bumblebee
@rubenivangaalen
Al die coronasterfte ook, hoe zou dat kunnen na 5 prikrondes? En daarbij, allemaal van asymptomatische mensen die niet gediagnosticeerd zijn? Sure.
Tate: The loverboy method is "being nice to girls."
No, it's not. The loverboy method is a very manipulative, coersive, abusive method of exploiting women in the name of love.
Extremely harmful in every aspect.
@ItoIian
Alsof het kiezen tussen compleet in elkaar geslagen worden of het afgeven van je portomonee een rechtvaardige is.
Je kan dan ook kiezen voor wat je wil. En dan kan de dader zeggen, je kiest er toch zelf voor?!
@greg_travis
Maybe more infections, you cannot conclude that from this data, and if so, that could entirely be caused by the damaging effect that the vaccine has. There is a study that clearly shows with a big dataset: the more jabs you take, the more you are infected!
"Deaths from COVID
@Vision4theBlind
This is a response to the question "Why has nobody been to the moon in such a long time?".
He does not say we never went there, just that we did not went there for a long time.
In de 2e en 3e alinea van de abstract staat al duidelijk dat enkel gevaccineerden in deze studie onderzocht zijn.
Zover is Keulemans dus niet gekomen.
Of hij weet niks van het lezen van wetenschappelijk onderzoek.
Het is zo absurd dat het werkt op de lachspieren😂 6/8
@dancalegria
Alleen bij een zeer zware coronainfectie komt het spike eiwit in het bloed en kan het overal schade doen.
Ohja, en met vaccinatie natuurlijk.
Maw elke injectie doet de schade van een zware infectie.
@ToKnowOrNot
D's en t's blijf ik lastig vinden.
Ik snap inderdaad niet precies en volledig hoe deze vaccins werken. Zoals niemand ongeveer ter wereld.
Wel snap ik wat van onderzoek doen en dat je iemand ingespoten met een vaccin, niet als ongevaccineerd kan bescouwen. Het middel zit in het
De titel "wetenschapsjournalist" krijg je blijkbaar bij een pakje boter.
En de prijs "Journalist van het jaar" was gewonnen bij de botsauto's.
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen. 8/8
@Oscarvanstrijp
Volgens het OvJ roept hij op tot een gewelddadige revolutie. Dat zegt hij nergens, hij roept op tot het tegenovergestelde.
Heb je de video wel bekeken?
@DrSuneelDhand
It's so weird that physicians are the first to point out, correlation is not causation. But if it comes from the farmaceutical industry, they seem to have forgotten that sentence.
@dimgrr
@rivm
@2eKamertweets
Bizar dat meer dan de helft van de tweede kamer niet wou dat de 'onderbouwing' voor zware maatregelen openbaar wordt.
Je zou bijna denken dat ze bang zijn dat we het er niet mee eens zijn.