Mustafa Esgin Profile Banner

Statuses

27. Dönem AK Parti Bursa Milletvekili Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı

Joined October 2023
Don't wanna be here? Send us removal request.
Explore trending content on Musk Viewer
2 months
Bursa'mızın en değerli markası Bursapor'umuz, yeni sezonda Bursa'mızın yerel sağlık markası Doruk Sağlık Grubu'na emanet... Süper Lig yolunda yolculuğumuz hayırlı olsun...🐊 @EnsCelik16 @BursasporSk
@BursasporSk
Bursaspor
Sağlık Sponsorumuz Doruk Sağlık Grubu 🔗
830
574
10 days
Müjdeli bir haber ile günaydın, iyi pazarlar... Bursa Havalimanından yakında yeni uçuşlar başlıyor. 10 Kasım itibariyle, Sun Express ile karşılıklı Bursa Antalya ve Bursa Çukurova ( Adana- Mersin) uçuşlarımız hayırlı olsun. Bursa'ya ve Bursa Havalimanımıza inanıyoruz.
206
11 months
Gençler... Siz olmadan asla... Filistin'de yaşanan vahşete sessiz kalmayan, ülkesine ve davasına sonuna kadar sahip çıkan gençlerimiz var bizim! Ayağınıza ve yüreğinize sağlık Nilüfer Gençlik... Sizlerle gurur duyuyoruz. 2023 de, 2071 de size emanet...
6 months
Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan 'ın, "Yol Medeniyettir, yol gelişmedir, yol büyümedir" şiarıyla Bursa-Yenişehir ile Bilecik arasını 51 dakikadan 25 dakikaya düşüren 3,9 milyar liralık proje bedelli yolumuz hayırlı olsun. #YaparsaAKPartiYapar (5x hızlandırılmıştır)
2 months
Gördüğüm kadarıyla, seçim öncesi cami önlerinde promosyon çadırı kurup zikirmatik dağıtan CHP, hızla fabrika ayarlarına dönüyor. Darısı bizim başımıza... #DiyanetimeDokunma
5 months
31 Mart bizim için bitiş değil, yeni bir dönüm noktasıdır. Seninleyiz Reis 🇹🇷
3 months
Tebrikler Bizim Çocuklar Hepinizle Gurur Duyuyoruz... Türkiye 🇹🇷
19 days
Karabük'te birlik,beraberlik ve milletimizin teveccühüyle 31 Mart'ta hizmet bayrağını devraldık. Geçmiş dönem Karabük Koordinatörü olmam sebebiyle yol arkadaşlarımız Karabük İl Başkanımız Ferhat Salt ve Karabük Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya ile teşkilatımızı ziyaret ettim.
🇹🇷 #15Temmuz ruhuyla yine aynı yerdeyiz... 📍15 Temmuz Demokrasi Meydanı
27 days
Umudun, İcraatın, Geleceğin adı; AK PARTİ... #AkParti23Ya şında
5 months
Mustafakemalpaşa Sevgi Yürüyüşü 🇹🇷 El ele yürüyecek, hemşehrilerimizin desteğiyle Türkiye Yüzyılı'na yakışır bir Mustafakemalpaşa için hep birlikte çalışacağız. Cumhur İttifakı Mustafakemalpaşa Belediye Başkan Adayımız @AhmetBeygirci ile Yine, Yeniden Mustafakemalpaşa
8 months
Söz verdik, Mustafakemalpaşa'mıza değer kattık. Tepecik mahallemiz sözünü verdiğimiz doğalgaza bugün itibariyle kavuştu. Doğalgaz konforuna kavuşan hemşehrilerimize ve Mustafakemalpaşa'mıza hayırlı olsun.
6 months
Mudanya Belediye Başkan Adayımız @DincerGokhan16 , enerjisi, samimiyeti, motivasyonu, gönül ve hizmet belediyeciliği anlayışıyla Mudanya'ya iyi gelecek... @AKMudanya #Ger çekBelediyecilik
9 months
İşleyen demir ışıldar... Yalova'ya selam olsun.
11 months
#Gazze 'de kanımızı donduran savaş ve insanlık suçları işleyen İsrail zulmünü tel'in ediyoruz. Sağlık Bakanlığımızın alacağı kararlar doğrultusunda Bursa Doruk Hastanelerimizin kapılarını #Filistin 'li kardeşlerimize sonuna kadar açıyoruz. Allah yar ve yardımcıları olsun.
İki devlet, tek millet 🇹🇷🇦🇿
8 months
Çok üzgünüz... Bursalı NCL hastası Zeynep yavrumuzu maalesef kaybettik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatlarıyla tedavisine Ankara'da devam ediyordu. Ailesine güç ve sabır diliyorum. Rabbim yavrumuzu cennet mekânında Peygamber efendimize komşu eylesin.
9 months
Dün Feriha teyze, bugün Hasan amca yeni dizleriyle yeni hayatlarına adım attılar. Bursa'dan Erdek'e kucak dolusu selamlar...
6 months
Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Adayı @akyelburakk kardeşimizin Çiftehavuzlar mahallesi seçim ofisi açılışında hemşehrilerimizle buluştuk. Bursa, 31 Mart'ta sanal belediyecilik anlayışına yine geçit vermeyecektir. Bizim bildiğimiz, hizmet belediyeciliğidir. #Ger çekBelediyecilik
7 months
Tevazu, samimiyet ve gayretle milletimizin kök değerlerinden çıktığımız yolculuğumuza yine milletimizin hayır dualarıyla devam edeceğiz.
10 months
Hoşgeldiniz gençler 👋 Mustafakemalpaşa'mızın AK yürekli gençlerimizle buluştuk. Birliğimiz, heyecanımız daim olsun. Hepimizin umudusunuz, iyiki varsınız...
11 months
Gençlerin yeri ayrı... Bursa Yardımlaşma Derneği'mizin gönüllü gençleriyle hayata ve kariyer hedeflerine dair güzel bir paylaşım yaptık. Her biri pırıl pırıl gençlerimizle tanıştık; sohbet ettik, anlattık, dinledik. Teşekkürler gençler, teşekkürler BURYAD...
7 months
6 Şubat 2023... Kaybettiğimiz her bir can bizim canımız... Rabbim milletimize böyle acıları bir daha yaşatmasın... Mübarek Miraç kandili gecesinde, yitirdiğimiz tüm canları rahmet ve dualarımızla anıyorum.