Abdullah Demir Profile Banner

589
Statuses
866

MiA Merkezefendi Kaymakamı ( Önceden Kartal Kaymakamı) Orhaneli/Bursa - 91 Ankara Hukuk Fakültesi, 2011 KEELE University - HAYY’DAN GELİP HÛ’YA GİTMEKTE…

Joined September 2017
Don't wanna be here? Send us removal request.
Explore trending content on Musk Viewer
2 years
Artık Fatma Nur ve Zehra annesinin sağlığına da yük olmadan sosyal hayata katılabilecek Kartal sahilimizde ve İstanbulumuzda gezebilecekler. Bunun için büyük gün ve sürprizimizin zamanı…Onların gözlerindeki gülümseme dünyalara bedel.
132
334
2 years
HARİKASIN KARTAL. Kartal kan bağışı kampanyasında iki rekor: * Tek çadır alım noktasında alınan en yüksek kan bağışı rekoru:963 *Toplam alınan kan bağışı:1401 ünite. @TC_istanbul , @AliYerlikaya , @TuysuzHarun , @yavuzicmeli
180
1 year
Çok uğraştık, emek harcadık ama güzel oldu.
190
1 year
Kartal İlçemiz Uğur Mumcu Mahallesinde meydana gelen olay hakkında kaymakamlığımızın basın açıklaması;
208
175
2 years
#iyilikkan ımızdavar BAŞLIYORUUUZZZ…… 🩸 8 Aralık 2022 📌 Kartal Anadolu Lisesi 📌Kartal Hükümet Konağı Girişi 🩸 9 Aralık 2022 📌 Şehit Şükrü Bayrakcı İlkokulu Spor Salonu 🩸 10 Aralık 2022 📌 İstmarina AVM
113
156
3 years
Kartal Soğanlık Mahallemizde ekiplerimizi “ kavga ihbarı” ile bulundukları bölgeye çağıran çocuklar polis abilerini kar topu saldırısı ile karşıladılar. Ekiplerimiz çocuklarımızın muzip şakasına orantılı güç kullanarak cevap verdi.
115
1 year
24 Ağustos 2023 tarihli ve 32289 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 2023/388 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararı ile atanmış olduğum Merkezefendi Kaymakamlığı görevime 8 Eylül Cuma günü itibarıyla başladım. Rabbim mahcup etmesin, hayırlara vesile kılsın…
115
Haydi Kartal!…
2 years
Kaymakamlığımızca düzenlenen Kan bağışı kampanyasına bugün Şehit Şükrü Bayrakçı ilkokulunda, yarın İstmarina AVM de devam ediyoruz.
Allah’a ısmarladık Kartal, Kartal’ın güzel insanları 👋🏻❤️❤️❤️❤️
3 years
Uzun yıllar Beyaz TV’de “Her Açıdan” programının sunuculuğunu yapan Ferda Yıldırım Kaymakamlığımızı ziyaret etti. Misafirimize kızım Üsküdar’dan Unkapanına Bakış tablosunu hediye etti. Nazik ziyaretleri için teşekkür ediyoruz. @Ferda77yildirim
Hazır mıyız Kartal?
2 years
Kıymetli Hayırseverlerimiz Bölge ile yapılan görüşmelere göre Mobil Mutfak Odun sobası Katalitik Soba LPG Mutfak Tüpü Sanayi Tipi Tüp Giyim Malzemesi Tek Kullanımlık Çorba Kasesi Kuru Gıda Çocuk Bzi, Kadın Hijyen Malzemesi İç çamaşırı, Katlnabiir Yatak, Yorgan, Yastık öncelikli
4 years
2021 yılının Kartal ilçemize, ülkemize, Türk ve İslam alemine ve tüm insanlığa huzur, barış, kardeşlik mutluluk getirmesini ve salgından kurtulduğumuz günleri hemen getirmesini diliyorum. Kartal halkına sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
2 years
Pendik Kaymakam vekili olarak Pendik şehit aileleri ve gazilerimiz için düzenlenen iftara katıldık.
2 years
Öğretmenlerimiz emekli olsalar da bize ders vermeye devam ediyorlar. Allah sayılarını artırsın. @Muammerkaradenz @AliYerlikaya @TC_icisleri @avaliozkaya @AytacKurnaz @trthaber @mulkiidarenews @Mulkiye61 @mulkidarehaber @suleymansoylu #Evimyuvanolsun 🏠 #T ürkiyetekyürek🇹🇷
2 years
Deprem bölgelerinden Kartalımıza gelerek yerleşen misafirlerimizi ziyaret ettik. Depremde beslediği tavşanın enkaz altında kalmasına çok üzülen ailenin büyük oğluna hediye bir tavşanı teslim ettik. Allah bundan sonra kendilerine ve milletimize birdaha aynı acıları yaşatmasın.
2 years
Çanakkale Zaferimizin 108. Yıldönümü ve Şehitler Günü Anma Programına çelenk sunumu ile başladık. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzün Cevizli Ortaokulunda sunduğu programın ardından Kurfalı Mezarlığındaki Şehitlerimizin kabirlerine çiçeklerimizi ve dualarımızı takdim ettik.
3 years
Kartal Köprü ve D100 de trafik normal ve akıcı. Metrodan inip yola dolmuş ve otobüsle devam etmek için bekleyen vatandaşlarımızı Emniyet Müdürümüzle birlikte polis minibüsleriyle belli güzergâhlara sevk ediyoruz.
Kaymakamlığımızın bugünkü iftarda konukları gazilerimizdi. İyi ki Varsınız.🇹🇷
2 years
Bugünkü iftarımızda şehitlerimizin bize emaneti olan Kartalımızdaki şehit yakınları ile buluştuk. Şehitlerimize Allahtan rahmet, davetimize katılan yakınlarına da sağlık ve âfiyet diliyorum.
2 months
113. dönem Kaymakam Adayı Muammer Oğuzhan Yüce ziyaretimize geldi. Genç kardeşimize mesleğimize hoşgeldin diyor, başarılar diliyorum.
2 years
İlçe Emniyet müdürümüz Sinan Dallı ile #Yakac ık Şehit Aydın Barış Polis Merkezimizi ziyaret ederek güvenliğimizin teminatı polislerimizle iftar yemeğinde buluştuk.
Akşam Trt1Anahaberdeyiz 📺 @aytackurnaz
1 year
Kartal’dan bir grup şehit yakınıyla beraber Dünyanın ilk İHA, SİHA Savaş gemisi olan TCGAnadolu Savaş gemimizi ziyaret ettik. Ülkemizin ulaştığı savunma sanayi teknolojisi düzeyiyle gurur duyduk.
2 years
Kartal Bilsem tarafından hazırlanan 4 gün boyunca İstmarina Avm de devam eden Tübitak 4007 ‘Kartalın Kanadında Bilim Şenliğimizin son gününde Sn @ProfHasanMandal misafirimizdi.
1 year
Deprem bölgesinden gelip Kartal’da yakınlarına sığınan ve #evimyuvanolsun kampanyasında bizim yerleştirdiğimiz bazı aileleri ziyaret ettik. Misafirperverliklerine teşekkür ediyorum.
2 years
Kıymetli dönem arkadaşım,değerli kardeşim Kadıköy Kaymakamı Sayın Muhittin Pamuk’a ( @muhittinpamuk ) ziyaretleri için teşekkür ediyorum.
1 year
Bugün sabah mesaimize Mehmet Hilmi Altay İlkokulunu ziyaret ederek başladık. Bir tanesinin “Size sarılmak istiyorum” talebine hayır demek mümkün değildi tabiii Ama arkasından yüzlercesinin de aynısını yapacağını bilmiyordum…..
2 years
Regaib Kandilinizi tebrik ediyor, bu mübarek gecenin Milletimize, İslam alemine ve tüm insanlığa hayırlar getirmesini diliyorum.
2 years
İlçemizdeki okul müdürlerimizle 2022-2023 yılı ikinci dönem toplantısını yaptık. Emekliye ayrılan ve tayini çıkan müdürlerimiz ve şube müdürümüze plaketlerini takdim ettik.
'' İnsanı yaşat ki devlet yaşasın ! '' Şeyh Edebali
3 years
Emniyet Müdürlüğümüzle beraber yaptığımız organizasyonla şehit ailelerimiz ve Kartal muhtarlarımızla birlikte “Kesişme iyi ki varsın Eren” sinema filmini izledik. Tüm şehitlerimizi saygı, rahmet ve minnetle anıyorum.
2 years
İlçe Emniyet Müdürümüz Sinan Dallı ile birlikte ilçemiz Kızılay ve Belediye Huzurevinde kalan büyüklerimizi ziyaret edip yeni yıllarını kutladık.
1 year
Hayat Boyu Öğrenme Haftası etkinlikleri kapsamında İlçemiz Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğümüzün kurslarının sene sonu sergileri ile Kartal Belediyemizin Kadın Emeği stantlarının açılışını beraber yaptık.
2 years
“En İyi Narkotik Polisi Annedir” projesi kapsamında Narkotik Şube Müdürlüğü ekibi tarafından ilçemiz Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü kursiyeri 250 anneye sunum yapıldı.
4 months
DENİMDER (Denizli İmam Hatip Okulları Mezunları ve Mensupları Derneği)tarafından düzenlenen Ayçin Kantoğlu’nun konuşmacı olarak katıldığı Gazze de yitirilen insanlık konulu konferansa katıldık. @Aycin_Kantoglu @DenizliSiho
2 years
Profesör Dr. Selçuk Eraydın’a Vefa Programı: Adının verildiği Selçuk Eraydın Anadolu İmam Hatip Lisesinde düzenlenen program, Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz’ın mesajı ve hocanın hayatı ile ilgili video gösterimi ile başladı. Eraydın hocanın öğrencileri
1 year
Daire amirlerimizle birlikte İlçe Emniyet müdürümüz Sinan Dallı,’yı ziyaret ederekTürk Polis Teşkilatımızın 178'inci kuruluş yıl dönümü kutladık.👮👮‍♀️🚔
2 years
⏰17.00 itibarıyla #kartal ' dan TOPLAM; ☑93 TIR🚛 ☑35 Kamyon🚚 ☑60 Kamyonet 🛻 Yardım malzemesi (Isıtıcı,Battaniye,Tulum,Çocuk Bezi) ☑226 AFAD Gönüllüsü ☑50 Öğretmen ☑7 Profesyonel Arama Kurtarma Timi Başta #Hatay olmak üzere #deprem bölgesine sevk edildi.
1 year
YARIM ASIRI AŞAN GELENEK Hacı Mehmet Nazif Bagatur’un 1952 yılından başlayarak Yakacıkta sahibi olduğu çamlı Restoran ve çay bahçesini dini bayramların ikinci gününde devlet korumasındaki çocuklarımıza tahsis etme geleneğini çocukları ve torunları bu bayramda da yerine getirdi.
2 years
Medeniyet Üniversitesi Rektörlüğüne yeniden seçilen Prof. Dr. @gulfettincelik hocamızı ziyaret ederek tebrik ettik.
3 years
İlçemiz 100. Yıl Ali Rıza Bey Ortaokulunda Nevruz Baharın gelişi programında Türklerin Ergenekon’dan çıkışını sembolize eden demir dövdük (Ne de olsa bize soyadımızı veren aile mesleği).
2 years
3 Aralık Dünya Engelliler Gününe Şehit Recep Büyük Özel Eğitim Uygulama Merkezinin programıyla başladık. Projemizde eğitim alan Özel. çocuklarımızı ziyaret ettik,ürettikleri hediyelerimizi aldık. Ayrılırken ikisi tek yumurta ikizi olan üçüz kardeşler de gnün en tatlı süprizi oldu
4 years
Pandemi denetimlerimizden sonra Milli Eğitim Müdürümüz @harun_tysz ile İhsan Zakiroğlu Ortaokulumuzun Kızılay ile birlikte düzenlemiş olduğu kan bağışı kampanyasına katıldık. Salgın nedeniyle kan stoklarının düştüğü bu dönemde bu güzel etkinliği düzenleyen okulumuza teşekkürler.
1 year
-Benim artık kutlayamadığım 2 yıl geçti Başta şehitlerimizin bize emaneti şehit babalarımız olmak üzere tüm babalar ve baba adaylarının babalar günü kutlu olsun.
1 year
LGS 2023’te KARTAL’dan 6️⃣ Türkiye Birincisi! 4 Hazirandaki sınav sonuçlarına göre ilçemiz okullarından bütün soruları doğru cevaplayan tam 6️⃣ öğrencimiz Türkiye birincisi oldu ! Öğrencilerimizi, ailelerini ve emek veren bütün öğretmenlerimizi tebrik ediyoruz 👏👏👏
1 year
Eagle Tech Robotics takımı olarak Teknofest’de katıldıkları iha yarışmasında birinci olan @kartalaihl Kartal Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerimiz okul müdürümüz ve ilçe milli eğitim müdürümüzle birlikte ziyaretimize gelip takım formalarını hediye ettiler.
1 year
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamalarında Ergenekon ibrahim Şakir İlkokulundaki öğrencilerimizin gösterilerinden sonra kaymakamlığa geçerek makamımızı devrettik. Gürbüz Bora İlkokulunda okuyan deprem bölgesinden ilçemize gelen Gökalp kaymakamlık makamına geçti.
2 years
Yılın en uzun gecesi olan 21 Aralık (Şeb-i Yeldâ) vesilesiyle Şeb-i yeldâyı müneccimle muvakkıt ne bilir? Mübtelâ-yı gama sor kim geceler kaç sâ'at Şiir: Fuzûlî En uzun gecenin kaç saat olduğunu astronomlar, muvakkitler (vakit ölçerler) değil dertten sabahlayan gam ehli bilir.
1 year
Değerli Kartallı Hemşerilerim, idrak ettiğimiz mübarek Ramazan ayının sultanı; bin aydan daha hayırlı #KadirGecesi miz ülkemize, #İstanbul’umuza ve #Kartal ’lı hemşerilerimize hayırlar getirsin. #KadirGecemizMuebarekOlsun
3 years
İlçemiz Topselvi Muhtarı, muhtarlarımızın abisi rehberi kıymetli Kartallı hemşehrimiz, mesai arkadaşımız Ramazan Keklik bugün (12 Ekim Salı) vefat etmiştir. Merhum muhtarımıza Allahtan rahmet, ailesi, yakınları ve Topselvi mahallemize başsağlığı ve sabırlar diliyorum.
1 year
Dünyanın en büyük Havacılık, Uzay ve Teknoloji Festivali #TEKNOFEST2023 ü gezdik Gurur duyduk!🇹🇷
2 years
Çiçek saksılarının birinin dibinden çok güçlü yonca çıkmış. Üstelik çoğu da 4 yapraklı yonca. Enteresaaann…
2 years
İlçemiz Semiha Şakir Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencileri, ilçe Milli Eğitim Müdürümüz ve SYDV Müdürümüz ile birlikte Pendik Emirli köyünde 2000 fidanı toprakla buluşturduk.
3 months
Bursa’ya izne gelmişken uğramadan dönmek olmazdı.
1 year
İlçe insan Hakları Kurullarının çalışmaları ile ilgili ilgi talimat gereği bu ayki İlçe İnsan Hakları Kurulu Toplantımızda kurul üyeleri ve Yerel Basın Mesupları ile birlikte Yakacık Çamlık Restaurant Kafe de kahvaltılı toplantı yaptık. Bu vesileyle basın mensuplarımızın 24
2 years
Daire amirlerimiz bir grup öğrencimiz ve engelli vatandaşlarımızın katılımıyla hayatı filme ilham kaynağı olan Sn. Milletvekilimiz @AvSerkanBayram ile birlikte Bülent Ecevit Kültür Merkezinde “Buğday Tanesi” filmini izledik.
1 year
Son iftarımızı #evimyuvanolsun kampanyasında yerleştirdiğimiz deprem bölgesinden gelen iki aile ile yaptık. 🇹🇷 #birlikteg üçlüyüz
4 years
Sevgili Kartallılar, Salgın nedeniyle bir çok canları yitirdik. Bazı esnaflarımız işyerlerini kapatmak zorunda kaldı. Kurallara titizlikle uyarsak, normal hayata dönme hedefine ulaşabiliriz. İllerin vaka sayılarını düşürmek için yarıştığı bu dönemde sizlere güveniyoruz.
4 years
@yunusfirataydin Kendisi başlatılan adli işlem sonucu hapis düşünülmezse eğer sadece 33 gün Bingöl 33 şehit anıtının temizliği şartıyla serbest bırakılabilmelidir.
1 year
🇹🇷Şehidimiz Şükrü Bayrakçı’nın ailesiyle bayramlaştık. Şehidimize Allahtan rahmet diliyorum.
1 year
Engelliler haftasında kurum amirlerimizle birlikte Kalkınma Ajansı hibesi ile yürüttüğümüz “ Engelleri Birlikte Aşacağız “ projemizin uygulama merkezinde özel çocuklarımızı Doğa’nın rehberliğinde ziyaret ettik. Özel çocuklarımız kendi ürettikleri ürünlerini bizlere hedye ettiler
2 years
6 Şubat 2019 da çöken Yeşilyurt Apartmanında vefat eden vatandaşlarımızı Pendik Şeyhli, Kaynarca mezarlıklarında ve ilçemiz Mevlana Camiinde dualarla andık. Rabbim bu acıları halkımıza bir daha yaşatmasın.
2 years
Bugünkü iftarımızı PENDİK Bld. Başkanımız @ahmetcinpendik koordinesinde Roman vatandaşlarımızla #pendik Vefa Kıraathanesinde yaptık. Allah birliğimizi, dirliğimizi daim etsin.
1 year
Kahramanmaraş merkezli depremler sonrası ilçemizde yakınlarının yanında kalırken, kiraladığı yeni evine geçen Şerif Keklik amcamızı yeni evinde ziyaret ettim. Allah yeni evlerinde sağlıklı ve huzurlu oturmayı nasip etsin.
1 year
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzle birlikte yaptırmış olduğumuz iki adet “ Konteyner Anasınıfı” içi de doldurulmuş olarak Hatay Hassa’ya gitmek üzere yola çıktı.
2 months
İstanbul Kartal Kaymakamı iken birlikte çalıştığımız Emniyet Müdürü Sinan Dallı ziyaretimize geldi. Gösterdiği incelik ve vefadan dolayı kendisine teşekkür ederim.
1 year
DEVAM EDİYORUZ!….. Kartal’dan deprem bölgesi Hatay’a gönderilmek üzere :17 palet su,6 palet hijyen malzemesi, 2 palet vantilatör, 1 palet kıyafet ve 1 akülü araç yüklü tırımız yola çıktı.
2 years
Anadolu yakası Başsavcı vekilleri Sn. Uğur Seçkin ve Cemil Sandıkçının katılımlarıyla Anadolu Adliyesince hibe edilen bilgisayarlarla kurduğumuz Cevizli Ortaokulu Bilim Teknoloji Sınıfının Açılışını yaptık.
2 years
Siz olmadan liglerin tadı yok sayın @yvuraltr hocam.
1 year
İlçemize yeni atanan Sahil Güvenlik Kartal Kolluk Destek Tim Amiri teğmen Yiğit Özdemir ziyaretimize geldi. Kendisine yeni görevi hayırlı olsun diyor, başarılar diliyoruz.
2 years
İlçe Emniyet Müfürümüz ve trafik ekiplerimizle “Bayramınız Kemerli Olsun” sloganıyla tüm yurtta aynı anda uygulanan trafikte kemer takma farkındalığını artırma uygulaması yaptık. Bayramınız kemerli olsun, güvenli olsun.
2 years
Sabah Bedri Rahmi Eyüpoğlu İlkokulumuza uğradığımda 3/C sınıfına yakalandım.. Ders konuları İllerin ve İlçelerin yönetimi kaymakamlar imiş. Kalk bakalım tahtaya sözlü yapacağız dediler. Maşallah hepsi de çok zeki ve bilinçliydiler.
2 years
Hayatver Derneğince düzenlenen “Trt Sanatçısı Ustalara Saygı Gecesi” konserini izlemek üzere Bülent Ecevit Kültür Merkezine gelen 400 vatandaşımıza konser öncesi Bakanlığımızın “En İyi Narkotik Polisi Annedir” projesinin sunumunu yaptık.
2 years
İlçe Emniyet Müdürlüğümüzün organizesinde Polis şehitlerimizin aileleri ve yakınları ile iftarda bir araya geldik.
2 years
Kamu hizmetlerinin vatandaş odaklı sunulmasında birlikteliğin sağlanması ve hizmetlerde erisimlerin sürekliliği amacıyla muhtarlarımız, daire amirlerimiz, Belediye ve meslek odaları temsilcilerinin katılımıyla toplantı gerçekleştirildi.
2 years
İlçemiz Yakacık Sevgi Evlerine Irmak Okulları Okul Aile Birliğince yaptırılan Çok Amaçlı Salon açılışına Milli Eğitim Müdürümüz @TuysuzHarun ile birlikte katıldık.
2 years
ERGENEKON İBRAHİM ŞAKİR İlLKOKULU ÖĞRENCİLERİMİZİN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDUK 1. Dönem Sonu Karne töreninde Ergenekon İbrahim Şakir İlkokulundaydık. Miniklerimizin karnelerini vererek sevinçlerne ortak olduk. Sonra yeni açılan müzik salonunda bizi mest ettiler. İyi tatiller
2 years
İlçemiz Huzurevinden Halit amcamız(80) ile Aynur hanım(70) Şubat ayında evlenmişlerdi. Hazırladığımız sürpriz hediyeyle Pegasus Havayollarından Sn. Emin Bayram ve Nevşehir valimizin yardımlarıyla Aynur hanımın doğum gününde Nevşehir gezisi için Huzurevinden havaalanına uğrladık
1 year
Bu akşam iftarımızda şehidimiz Emrah Kayadelen’ın kıymetli ailesine misafir olduk.🇹🇷 Şehidimizin ailesine gösterdikleri misafirperverlik için teşekkür ederim.
1 year
Büyük fethin #570 .Yıldönümü kutlu olsun olsun. Peygamber müjdesine mazhar olan fethin ulu kumandanı #FatihSultanMehmet ve onun muzaffer askerlerinin ruhu şad olsun. #29May ıs1453 #Fetih1453
1 year
Bakanlığımız ve Valiliğimizce düzenlenen İstanbul Muhtarları İftar Buluşmasına katıldık.
1 year
Kartal Cem Evi Vakfı tarafından, Cem Evi’nde düzenlenen Aşure Lokma dağıtılması törenine katıldık. Allah birlik ve beraberliğimizi daim kılsın, emeği geçenlere teşekkür ediyoruz. Allah kabul etsin….
1 year
2023 YKS Kartal Gençlerimizi tebrik ediyor, hayatlarının bundan sonraki döneminde de başarılar diliyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum 🧿👏👏👏
1 year
Türk - Japon Bilim ve Teknoloji Üniversitesi @turkjaponuniv kurucu rektörü Sn. Profesör Dr. Bekir Sami Yılbaş hocamızın Köy Hizmetleri Anadolu Lisesindeki sunumunu izledik. Dünyanın en önemli üniversitelerinde çalışmış olan hocamızla gurur duyduk.
1 year
Eşim Elif Hanım ile birlikte oyumuzu #Kartal Öğretmen Zekeriya Güçer İlkokulu’nda kullandık. #14May ıs Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekilliği Genel Seçimleri ülkemize ve milletimize hayırlı olsun🇹🇷
3 years
#MilliA ğaçlandırmaGünü’nde #Heybeliada ’da 8️⃣.9️⃣0️⃣0️⃣ tane toprakla buluşan fidan içinde ne mutlu ki bizim de bir fidanımız oldu.
1 year
Türk - Japon Bilim ve Teknoloji Üniversitesi @turkjaponuniv kurucu rektörü Sn. Profesör Dr. Bekir Sami Yılbaş, rektör yardımcısı Sn. Prof. Dr. Ahmet Ziya Şahin ve rektör yardımcısı Sn. Prof. Dr. HisaKazu Mihara’ya kaymakamlığımızı ziyaretlerin dolayı teşekkür ediyoruz.
1 year
24 Ağustos tarihinde yayımlanan Kaymakamlar kararnamesinde Denizli Merkezefendi kaymakamlığına atanmam nedeniyle mesai arkadaşlarımız tarafından düzenlenen veda yemeğine katıldık. Çalışma arkadaşlarıma nezaketleri dolayısıyla teşekkür ediyorum.
1 year
Bu akşam Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğümüzün Kartaldaki çocuk sevgi evlerimizi ziyaret ederek birlikte iftar yaptık. #Ramazan
3 years
Şehit kaymakamımız Muhammed Safitürk’ün babası Asım Safitürk amcamız ziyaretimize geldiler. Şehidimizin emaneti Asım amcamıza sağlık ve afiyet diliyorum.
1 year
30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamalarına 15Temmuz Meydanındaki Atatürk anıtına çelenk sunarak başladık.Ardından kaymakamlık makamında tebrikleri kabul ettik 🇹🇷🇹🇷🇹🇷