Αφηρημένος Profile Banner

ψάχνοντας τον παλιό μου εαυτό 🎮📺📸📚 🏕🌄⛱️🌊 🍫🍦🍔🍟

未来島 エッグヘッド
Joined July 2024
Don't wanna be here? Send us removal request.
Explore trending content on Musk Viewer
1 month
Θα σας διάβαζα από εδώ, αλλά φοβάμαι μην μου πέσει το κινητό στο νερό
444
12 days
Πήρα νέο βιβλίο για την παραλία, γιατί ακόμα συνεχίζω τα μπάνια 🏖😎
179
1 month
Όσες φορές και να έρθω, δεν χορταίνω να κοιτάω αυτή τη θέα... 🏖🌊🌤🐳
1 month
Από εδώ θα σας διαβάζω σήμερα 🏖🌊☀️🦭
1 month
Να εδώ, βρήκα την ησυχία μου σαββατιάτικα να διαβάσω το βιβλίο μου και να χαλαρώσω στην παραλία
Για πάντα χοντροί 🤭
2 months
Τέλεια μέρα σήμερα, αύριο θα ξυπνήσω στο κρεβάτι μου και δεν θα είναι η θάλασσα το πρώτο πράγμα που θα δω όταν ξυπνήσω...
Στα 1500m υψόμετρο με 20°C
7 days
Περίμενα βροχές και φθινοπωρινό καιρό και ήμουν με κοντομάνικο σήμερα 🍂🍁🌥
2 months
Το έριξα στην κλασική λογοτεχνία
15 days
Τώρα ξεκίνησε το καλό στο παιδικό πάρτι, ξεκινήσαμε τα gin&tonic 🍹
1 month
Πέρασα 3 μέρες δίπλα στην θάλασσα, πήγα ξανά σε μια από τις αγαπημένες μου παραλίες, κοιμήθηκα το βράδυ στη σκηνή ακούγοντας το κύμα της θάλασσας... Μπορεί να μην ήταν ξεκούραστη η εξόρμηση, αλλά γύρισα και είχα ξεχάσει έγνοιες και προβλήματα!
2 months
Όλο το χειμώνα δεν είχα πατήσει γυμναστήριο, Αύγουστο μήνα έρχομαι πρωί για προπόνηση
8 days
Παράθυρο για να έχω θέα, αν δεν με πάρει ο ύπνος...
1 month
Το πιο κοντινό σε ταξίδι με καράβι για διακοπές που έχω κάνει φέτος είναι το φερυ μποτ Ρίο Αντίρριο
Για μια βουτιά ήρθα 🌊🏖😎
22 days
Ήρθαν οι θείοι από Αυστραλία σήμερα σπίτι για φαγητό. Συνεχίζουν για ένα ακόμη μήνα τις διακοπές τους στην Ελλάδα. Μας είπαν ότι ο γιος τους 25 χρονών αγόρασε το δικό του σπίτι (μονοκατοικία με όροφο και κήπο μπρος πίσω), και εγώ εδώ περιμένω να πέσει η τιμή του PS5 να το αγοράσω
27 days
Μικραίνουν οι μέρες, μεγαλώνουν οι νύχτες και μαζί τους μεγαλώνει και η μοναξιά που νιώθω τα βράδια...
28 days
Ένα πράγμα που μου χάρισε αυτό το καλοκαίρι είναι αναμνήσεις από όμορφα ηλιοβασιλέματα 🌅
28 days
Δεν με πειράζει που έφυγε ο Αύγουστος και με το Σεπτέμβριο έρχεται το φθινόπωρο 🍁🍂 Με πειράζει που μικραίνει η μέρα και μεγαλώνουν οι νύχτες....
1 month
Δεν ξέρω αν έπρεπε να κάνω φανουρόπιτα χθες ή σήμερα μπας και βρεθεί κάποιος για σχέση, την ξέρω την τύχη μου... Για αυτό επέλεξα να κάνω μια μικρή εξόρμηση αυτές τις μέρες να χαλαρώσω 😁🏖⛺️
Ηλιοβασίλεμα του Αυγούστου
29 days
3-5 λέει για βροχή... Για αυτό ήρθα τώρα για την πρωινή βουτιά, να πάω μετά σπίτι για μεσημεριανό και αφού χωνέψω και τελειώσει η βροχή να κάνω και το απογευματινό μου μπάνιο
9 days
Το efood μου έστειλε κουπόνι 8€ για το market Το market του efood έχει σε προσφορά τα Ben&Jerry's 🍦 Ξέρουμε πολύ καλά πως τα πάει αυτό...
2 months
Εκεί που σκάει το κύμα 🏖
17 days
Με παίρνει τηλέφωνο φίλος μου και μου λέει: - Έλα πάμε κέντρο βόλτα για καφέ - βαριέμαι άσε καλύτερα, λεω - θα πάμε και σουρεαλ για προφιτερόλ, λέει - έκλεισε έρχομαι, απαντώ Είμαι σταθερός στις απόψεις μου, εκτός αν μου προτείνουν να πάμε για γλυκό 😋
23 days
Ήρθα μερικές μέρες στο πατρικό να δω τους δικούς μου. Με βλέπει η μάνα μου και λέει "αδυνάτισες" Με βλέπει ο αδερφός μου λέει "πάχυνες" Κάποιος από τους 2 λέει ψέματα, και ίσως είναι η μητέρα μου, γιατί μου έκανε ένα ταψί μιλφέιγ να φάω 🤤
5 days
Ας φάω το σνίτσελ με τα spätzle 😋
Ιδανική ώρα για βουτιά
2 months
Gin & tonic τώρα που βράδιασε και μετά έχει νυχτερινό μπάνιο 🙂
29 days
Τσάμπα έλεγαν για βροχή το μεσημέρι, ζέστη και υγρασία είχε πάλι... Και αφού δεν έβρεξε, ευκαιρία βρήκα να μείνω και άλλο παραλία να φάω ένα κλαμπ σάντουιτς 🤭
1 month
Είναι στο χωριό και οι θείοι από Australia για διακοπές 3 μήνες άδεια έχουν, θα γυρίσουν τη μισή Ελλάδα και τη μισή Ευρώπη -Λέει ο θείος "είναι ωραία στο χωριό, έχει πολύ κόσμο" -Του απαντώ "θείε με ιστιοπλοϊκό από νησί σε νησί ήθελα να ήμουν, αλλά ήρθα εδώ γιατί έχει δροσιά"🥲
2 months
Να με το sup κάνω βόλτες στην παραλία 😁
2 months
Ναι έχουμε και στο χωριό κοκτέιλ 🍹
1 month
Πρέπει να σταματήσω να χαζεύω στο efood, γιατί κατέληξα να παραγγέλνω στις 11 το βράδυ παγωτά Ben&Jerry's για να φάω
21 days
Δεν ξέρω πως φέτος το καλοκαίρι δεν ήμουν καλεσμένος σε κανένα γάμο ή βάφτιση ενώ πέρσι πήγα σε 5-6... Σήμερα ήρθα στην πρώτη βάφτιση και κλασικά περιμένω το γλυκό 🤭
15 days
Σάββατο απόγευμα ήρθα σε παιδικό πάρτι για το φαγητό και την τούρτα, γιατί ξέρω πως σε αυτά τα πάρτι το φαγητό είναι πάντα εγγύηση 😆
16 days
Είμαι παραλία και ήρθαν κάθισαν κοντά μου δύο κοπέλες. Βγάζουν τα σύνεργα, στρίβουν ένα τσιγάρο "να" και το έσκασαν κιόλας! Με έπιασε το στομάχι μου από τη μυρωδιά 🤮 Να θες να χαλαρώσεις στην παραλία, να διαβάσεις το βιβλίο σου και να μην μπορείς...
2 months
Εγώ όταν μου λένε να βγούμε μια οικογενειακή φωτογραφία
1 month
@GiorgosBeige Το Σεπτέμβριο κάνεις τα καλύτερα μπάνια και τις καλύτερες διακοπές
1 month
Κοντεύει να τελειώσει ο Αύγουστος και δεν έχω πάει ακόμα σε θερινό σινεμά για ταινία
Movie 🎬 night #AlienRomulus
2 months
Εγώ όταν μου κάνουν χάδια 🫠 Α ξέχασα, δεν θυμάμαι πως είναι
@AMAZlNGNATURE
Nature is Amazing ☘️
2 months
Because every timeline needs a yawning otter.. 😅
378
6K
54K
1 month
Μου ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ ⚡️... Ταράχτηκα όταν τον άνοιξα, πάλι θα ανέβει η πίεση και θα πάω στον καρδιολόγο να μου αλλάζει για άλλη μια φορά τα χάπια
2 months
Ξυπνήσαμε στο χωριό και ήπιαμε ελληνικό στη βεράντα, αλλά μετά ήρθαμε στην πόλη γιατί θέλαμε και φρέντο με pancakes
8 days
Ο ύπνος σε ξεκουράζει λένε... Με πήρε ο ύπνος στον καναπέ για ένα δίωρο το μεσημέρι και ακόμα δεν μπορώ να σηκωθώ και να πάρω τα πόδια μου. Σαν ζόμπι έχω γίνει
2 months
Ωραίο το νυχτερινό μπάνιο, αλλά το να ξυπνάς και να βουτάς αμέσως θάλασσα είναι ακόμα καλύτερο
@starman9 Google it 😉
2 months
Ίσως πρέπει να γυρίσω σπίτι γιατί δεν έχω σταματήσει να πίνω μπύρες και gin στο κάμπινγκ όλη μέρα...
2 months
Πήγα γυμναστήριο και ήταν άδειο, μόνο ο γυμναστής ήταν εκεί και βλέπαμε μαζί ολυμπιακούς αγώνες.... Όλοι έχετε φύγει διακοπές και εμείς μείναμε πίσω
2 months
Τα pancakes μπουγάτσα περίμενα να φάω σήμερα 🤤
27 days
@rawmantikos Φάε πιτόγυρα και παγωτά, όσο και να πηγαίνεις γυμναστήριο η κοιλιά δεν θα φύγει...
29 days
Εγώ όταν πάω σε πισίνα και πλατζουρίζω με το νερό
@AMAZlNGNATURE
Nature is Amazing ☘️
30 days
do you think this baby hippo is cute?
1K
4K
51K
1 month
Αρωματικό αυτοκινήτου δεν είχα αλλά το αμάξι για μερικές μέρες θα μυρίζει πεπόνι 🍈... Η μητέρα μου έδωσε πεπόνια από τον κήπο στο χωριό και μύρισε το αμάξι, τώρα θα μυρίσει και το σπίτι.
2 months
Απολαμβάνω την ηρεμία του χωριού μέχρι να έρθουν απρόσκλητοι οι ανεπιθύμητοι συγγενείς στο σπίτι και να καθίσουν 3 ώρες να σχολιάζουν τους πάντες και τα πάντα
20 days
@Stefan94Boy Έτσι θα έπρεπε να είναι τα ραντεβού
18 days
@profilepicnotme Είχα ρίξει κλάμα που τελικά δεν με ήθελε... πάνω από 3 χρόνια έχουν περάσει και ακόμα όταν τον σκέφτομαι με παίρνει από κάτω
10 days
Και τώρα που έπιασαν του φθινοπώρου οι βροχές και δεν μπορώ να πάω παραλία, θα ξεκινήσω πάλι το Playstation 🎮 τα απογεύματα
Αφού είμαι γλυκατζής 🤤
2 months
Ήρθα γυμναστήριο πρωί πρωί, για να παώ μετά για brunch και να φάω χωρίς τύψεις 😏
2 months
Τελικά η βουτιά στη θάλασσα μετά το γυμναστήριο είναι πιο απολαυστική
2 months
Με την ψάθα κάτω από τα αρμυρίκια δίπλα στη θάλασσα... έτσι είναι γλυκός ο μεσημεριανός ύπνος
18 days
Ακόμα καλοκαίρι έχουμε παιδιά, το maga δεν έχει σταματήσει να παίζει το ρετιρέ
2 months
Δύο μέρες (και μια νύχτα) ήμουν στην παραλία και σε εκείνο το σημείο υπήρχαν πάνω από 30 φωλιές από θαλάσσιες χελώνες! Δυστυχώς δεν ήμουν τυχερός να δω κανένα χελωνάκι να βγαίνει στην άμμο...
10 days
Πήγα στην τράπεζα σήμερα και η υπάλληλος προσπαθούσε να μου προωθήσει ένα αποταμιευτικό πρόγραμμα... Δεν δέχτηκα γιατί δεν μπορώ να κόψω τον απογευματινό μου καφέ
2 months
@andrikeloss @theodore1981_ @DimitrisVardas @RainbowRebel91 @ProinKoinotita Δέχομαι και dm και εδώ οποίος ενδιαφέρεται! Έχω πει θέλω να προλάβω να ζήσω τον καλοκαιρινό έρωτα πριν βγει ο Αύγουστος
2 months
Για μονοήμερη εκδρομή το πηγαίναμε σήμερα, αλλά τελικά αποφασίσαμε να κάνουμε ελεύθερο κάμπινγκ αυτό το σαββατοκύριακο! Όλη μέρα δίπλα στη θάλασσα θα είμαι και θα κάνω βουτιές... 😎🏖⛺️
2 months
Απολογισμός τραπεζιού για 15αυγουστο... - Στο τραπέζι ήμασταν 12 άτομα - Φάγαμε και ήπιαμε για 20 άτομα - Πλύναμε πιάτα, ποτήρια και κατσαρόλες για 30 άτομα
1 month
Από διακοπές φέτος δεν έκανα πολλά, μόνο δύο βδομάδες πήγα χαλαρά #Ψιμυθο 🥲
2 months
Άφησα τη ζέστη και την υγρασία της πόλης και ήρθα στο χωριό στο βουνό για δροσιά Σήμερα θα κοιμηθώ με κουβέρτα 😁
4 days
Μου ρωτάνε οι δικοί μου και οι φίλοι μου τι θα τους φέρω από τα εξωτερικά... Πήγα σήμερα σούπερ μάρκετ και πήρα σοκολάτες Milka και Lindt που δεν τις βρίσκεις Ελλάδα. Με το ζόρι κρατιέμαι να μην τις δοκιμάσω όλες...
@thanosmylo Πετανοί στην Κεφαλλονιά
18 days
Η φάση τις τελευταίες μέρες είναι - είτε θα με παίρνει ο ύπνος 10:30 στον καναπέ, θα ξυπνάω στις 3 και θα πηγαίνω στο ψυγείο να τρώω ότι βρω μπροστά μου και μετά για ύπνο🐷 - είτε θα τρώω ασταμάτητα από το απόγευμα μέχρι το βράδυ και πριν τον ύπνο θα τρώω και μισό λίτρο παγωτό🐷
@biskotopitourou @AxeL_TripLo Τα κλεμμένα είναι πιο νόστιμα
2 months
Επειδή το κάμπινγκ θέλει καλοπέραση, πήγαν τα παιδιά τώρα να πάρουν πιτόγυρα και ένα μπουκάλι gin και πάγο να έχουμε για το βράδυ 😁
2 months
Μου έλειψε το Χ και επέστρεψα πάλι
23 days
@Stefan94Boy Έχω ένα κουτί που είχα αγοράσει από το μακρινό 2021... θα λήξουν και ακόμα να τα χρησιμοποιήσω όλα 😅
1 month
@alsixtiri Σε εμάς θα κάνεις περιήγηση όταν έρθουμε προς τα πάνω?
2 months
Θα πάμε σε πανηγύρι μετά για μπύρες και σουβλάκι, αλλά πρώτα ήρθαμε για κοκτέιλ για ζέσταμα 🍹
1 month
@RainbowRebel91 Όχι στα ίδια πάλι, πήγαμε εκεί... Ιόνιο αυτή τη φορά, μόνο εδώ βρίσκεις αυτό το γαλάζιο της θάλασσας!
@S1m0sGo Εμένα με σφίγγει στα μπούτια 😅
12 days
@kraxtis32 @andrikeloss Ακόμα στην αρχή του βιβλίου είμαι δεν μπορώ να πω πολλά... Όσο για τα τατουάζ τα κρύβω μην αντιγράψουν τα σχέδια 😅
1 month
@andrikeloss @DimitrisVardas Εμένα πάντως που τα μπούτχια ακουμπάνε μεταξύ τους, δεν μπορώ να μείνω τόσες ώρες με μαγιό, για αυτό τι βγάζω 🤭
13 days
@Keraunos_1 Έτσι κάνει και η μητέρα μου κάθε φορά που φεύγω από το πατρικό μου ... Περιμένει στο δρόμο μέχρι να φύγω και να μην βλέπει το αμάξι και πάντα λέει πάρε με τηλέφωνο μόλις φτάσεις 🥰
18 days
@profilepicnotme Δυστυχώς είναι η αλήθεια μου 🥺 Μακάρι να το ξεπεράσεις πιο εύκολα
2 months
@theodore1981_ @andrikeloss @DimitrisVardas @ProinKoinotita Θα βάλω και εγώ ένα gin & tonic να δω τι θα γίνει 😁
@andrikeloss Γυμνασμένα πόδια βλέπουμε μόνο 🦿🦿
@alsixtiri Και αν έχω υπάρξει... 🥲
1 month
@theodore1981_ @andrikeloss @DimitrisVardas Είμαστε φανατικοί ακόλουθοι, στηρίζουμε πάντα 🫶
11 days
@RainbowRebel91 @theodore1981_ @UnknownCgr Σούλα Έλα ξανά (ΣΕΞ)
@ProinKoinotita Από γλυκά είναι όχι μπύρες 🙃
2 months
Ήρθα πάλι για κάμπινγκ αυτό το σαββατοκύριακο ⛺️ Πάλι αραχτός όλη μέρα στη θάλασσα θα τη βγάλω 🏖
1 month
@theodore1981_ @andrikeloss @DimitrisVardas @ProinKoinotita Αμέ έχω χώρο να σας φιλοξενήσω!
1 month
Και έλεγα φέτος να πάω σαββατοκύριακο στο Ναύπλιο να δω επιτέλους και εγώ μια παράσταση στην Επίδαυρο που τόσο πολύ θέλω, πάλι δεν τα κατάφερα να πάω... Είχα πρόγραμμα 😮‍💨
2 months
Ήρθα παραλία και τριγύρω ακούγονται μπουμπουνητά
@gio_rgos__ Εγώ μετά το γυμναστήριο με 2 πιτόγυρα 😉
12 days
@lybejohn Αντε να βγει η τελευταία σεζόν
6 days
@Stefan94Boy Αυτή η μάστιγα με τα sex dates 😬
2 months
@theodore1981_ @andrikeloss @DimitrisVardas @ProinKoinotita Έχω ανοίξει μπουκάλι, όποιος θέλει να έρθει στο χωριό κερνάω ποτό 😊
2 months
Έρχεται ο ανιψιός μου σήμερα για μερικές μέρες 😁 Τον προηγούμενο μήνα που πήγα σπίτι τους, μου έκλεισε την πόρτα και δεν με άφησε να μπω μέσα... Άραγε σήμερα θα με βγάλει έξω από το σπίτι μου?